fredag 21 juni 2024

Ingen av Clas Svahns korkade recensenter har upptäckt att Chris Bledsoe saknas i den obsoleta boken

 

Eftersom jag fått in många omdömen om min (Clas Svahn) senaste bok ”UFO – Närkontakterna som skakat världen” (Semic) via mejl så skapade jag en sida där ni som vill kan läsa dem och beställa boken om ni så vill.

Källa 20 juni 2024:


UFO-Sverige - Eftersom jag fått in många omdömen om min... | Facebook



UFO-Sveriges ordförande Clas Svahn visar stolt upp ett stort antal korkade recensenter. Ingen av dem har upptäckt att boken Svahn skrivit är obsolet då Chris Bledsoe medvetet utelämnats. Bledsoes närkontakter har skakat världen betydligt mer än de flesta fall som Svahn valt ut att skriva av eller sammanfatta från andras böcker:


Närkontakterna som skakat världen | Clas Svahns Blogg (ufo.se)



Historielärarföreningen ger Clas Svahns obsoleta bok följande betyg:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.