onsdag 12 juni 2024

UFO-Sveriges ordförande får mejl som kritiserar att hans förre chef är jude

 

"Under kvällen fick jag ett mejl från en person jag trodde mera om men när han kritiserade min förre chef på DN för att han var jude, då fattade jag att det inte var någon idé att fortsätta skriva med honom."


Källa, UFO-Sverige 11 juni 2024:


Norrköping hela dagen | Clas Svahns Blogg (ufo.se)



Svahn, Clas (1958-) (ufo.se)


för 19 timmar sedan — Detta inlägg postades i UFO den 11 juni 2024 av Clas Svahn. Sök i bloggen. Sök efter: Senaste inläggen. Norrköping hela dagen 11 juni


Clas Svahn - DN.se


Möt Peter Wolodarski i ett personligt samtal om DN, journalistik och hans egen judiska identitet. 60 min. Spår: Judiskt liv. Facebook; Twitter; Google ...


Peter Wolodarski - DN.se


Peter Wolodarski (limmud.se)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.