tisdag 22 december 2020

UFO-Sveriges föredrag går att sälja ända fram till döden med hjälp av PRO

 

 

old.pro.se › Distrikt › Foreningar › Storvreta › Nyhetsarkiv
27 apr. 2018 — Jo, om det fick vi en uttömmande redovisning av Clas Svanh från föreningen – Riksorganisationen UFO-Sverige. Förkortningen UFO står för ...

Öregrund - Spännande UFO - PRO.se

old.pro.se › Oregrund › Nyhetsarkiv › Spannande-UFO
Månadens trivselträff 2a okt. gästades av journalisten och författaren Claes Swahn, vice VD för UFO-Sverige,som berättade om UFO-föreningen och dess arbete ...
 
 

"Strax före klockan 11 satte jag kurs mot Storvreta norr om Uppsala där jag var bokad för att hålla föredrag för PRO Storvreta. Ämnet var ufo och omkring 40 personer kom och bänkade sig.

Jag blev väl omhändertagen med smörgåsar och te av Eva Tverin som var den i föreningen som hade bokat mig sedan hon upptäckt att jag pratat om ämnet för PRO i Öregrund för några år sedan.

Eftersom det var ett äldre klientel så hade jag givetvis en lång bit om spökraketerna men tog också upp de senaste Pentagonavslöjandena."

Citat ovan från UFO-Sveriges domän ufo.se 26 april 2018:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=50107

 

"Senast jag höll föredrag i Öregrund var 2009. Trodde faktiskt det var längre sedan än så. Då var det IOGT-lokalen (som jag knappt hittade till – se min blogg från den gången) men i dag var det lättare med Societetshuset nere vid vattnet.

Ett sextiotal pensionärer hade alltså samlats i den ljus och trevliga lokalen, som vi fick mörklägga något för att mina bilder och filmer skulle synas. 2009 körde jag fortfarande med diabilder så lite modernare har jag blivit."

Citat ovan från UFO-Sveriges domän ufo.se 3 oktober 2016:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=41608

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.