söndag 27 december 2020

UFO-Sveriges hustru skötte försäljning i deras hemkommuns bibliotek

 

"Klockan 18.30 i kväll drog jag igång mitt drygt timmen långa föredrag om ufo på Barkarby Bibliotek här hemma i Järfälla. Gratis inträde lockade 45 personer att komma dit. Kul att Inga-Lill Wallin och Lennart Lund kom också, två UFO-Sverigevänner. Inga-Lill passade på att överlämna lite av sitt kvarvarande Martebomaterial och Lennart skänkt en digital bandspelare till förening. Stort tack till båda två!

Anneli var också med och skötte om försäljningen med den äran och det är även hennes bild ni kan se här ovan.

Föredraget gick bra och jag fick många frågor efteråt. Dessutom lånade jag ut min mikrofon till en kvinna som ville berätta om en egen observation gjord nära Bålsta i början av 1970-talet då en tefatsformad farkost,"

Citat ovan från UFO-Sveriges domän ufo.se onsdag 11 november 2015:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=36462

Barkarby bibliotek i Järfälla kommun, som hustrun arbetar i, har valt att inte gå ut med hur mycket de betalade för UFO-Sveriges föredrag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.