lördag 19 december 2020

Elev intervjuade UFO-Sverige om Dagens Nyheter

 

"Har hjälpt en elev på en skola i Östergötland som ville epostintervjua mig om ufo också. Det visade sig att hon inte bara ville fråga om fenomen utan också lite om min bevakning av finalen i Eurovision förra året. Lite kul! Ni hittar intervjun här."

Citat ovan från UFO-Sveriges domän ufo.se 15 februari 2016:

https://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=37861


I intervjun för UFO-Sverige ut reklam för Dagens Nyheters ideologiska vidskepliga serie som förnekar ufo och annat övernaturligt:


"Vad heter serien ni filmar ifrån olika platser i Sverige där de tror sig ha sett ufon?  
Serien jag just nu har gjort klart är en webbteveserie som heter ”Minutmysteriet”. Den går att se på DN.se.
 
Vad har ni kommit fram till i serien? 
 Den försöker visa på olika sorters ovanliga fenomen som folk kan uppfatta som övernaturliga men som har en naturlig förklaring. Det handlar inte bara om ufo utan om en rad andra saker också.
 
Vilken tidning jobbar du för?  
Jag jobbar för Dagens Nyheter i Stockholm.
 
Hur länge har du jobbat för DN?  
Sedan 1990."
 
"Hej! Jag heter Robex Lundgren och kommer från en by utanför Boxholm vid namn Rinna."

"jag har gått på Lunnevads folkhögskola på almänn kurs."

Källa, Robex Lundgren 16 februari 2016:
https://ghgumman.blogg.se/2016/february/intervju-med-clas-svahn.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.