måndag 21 december 2020

UFO-Sverige säljer föredrag och skriver böcker baserat på gamla papper

 

"Jag är ju en samlare av papper, kan det tyckas, men i själva verket handlar nästan allt om att samla in information som jag sedan läser och har nytta av i mina föredrag eller i det jag skriver."

"När jag plockade med mina papper hittade jag det här fina exemplaret av Teknik för alla från 12 oktober 1956 och visar hur deras tecknare tänkt sig ett flygande tefat när det väl byggts av oss människor. Eller den flygande fläkten som maskinen kallas i artikeln inne i tidningen."

Citat ovan från UFO-Sveriges domän ufo.se söndag 20 december 2020:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=63613

 

DETTA ÄR INTE UFO-FORSKNING!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.