lördag 29 maj 2021

Sekten UFO-Sverige sekreterare hos Norrköpings kommun

 

"Där deltog jag i ett annat digitalt möte mellan klockan 13 och 15 som rörde kulturen i Norrköping och som anordnades av Norrköpings kommun.

Temat var arkiv, kulturarv och kulturmiljö och det var en workshop med närmare tjugo personer där jag representerade AFU. Efter inledningen blev det grupparbeten där jag tog på mig att vara sekreterare och efter 25 minuter presenterade gruppens resultat.

I en kort paus fick jag ett mejl från en av de ansvariga bakom podden Norrköpings lounge som undrade om jag ville vara med i den. Hon hade hört min korta presentation under mötet och blivit nyfiken på både mig och AFU. Jag ringde upp henne och vi beslutade att göra en inspelning senare i juni."


Källa, UFO-Sverige 28 maj 2021:

Föredrag, intervjuer, möte och poddinspelning | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.