måndag 24 maj 2021

UFO-Sveriges vice ordförande just nu live i bar - åkte till Göteborg i första klass, där ingen vågar svara om kostnad

 

"Göteborgs Film- & TV-bar #5

Konstnärlig kraft från våra vänner i rymden! - KonstAB möter Clas Svahn


Den 24:e maj kl. 18:00-20:00 bjuder Göteborgs Film- & TV-bar in till

till ett unikt möte mellan konstkollektivet KonstAB och ufoforskaren Clas Svahn. Välkommen till ett livesänt interaktivt filmsamtal. Delta i diskussionen och ställ dina frågor live."

Källa:

Göteborgs Film- & TV-bar #5 | FilmCloud

Göteborgs Film- & TV-Bar #5 - Konstnärlig kraft från våra vänner i rymden! Biljetter, mån, 24 maj 2021 vid 18:00 | Eventbrite


Det blev förstaklass på tåget för UFO-Sveriges vice ordförande. Ingen vill svara på Historielärarföreningens frågor om hur mycket det kostar eller vem som betalar när HLF mejlade ansvariga:


"I dag åkte jag till Göteborg för att diskutera ufo och väldigt mycket annat med konstkollektivet KonstAB i ett arrangemang av Göteborgs Film- & TV-bar."

"På vägen ned genom Sverige skötte jag om mejlen, Facebook och var ute en sväng på Tradera där jag bjöd på en gammal sf-bok och köpte en roliga byggsats med ett flygande tefat.

Det var ganska glest på tåget, i alla fall i första klass där jag åker. Jag fick en fyrplats för mig själv och alla satt utspridda i vagnen."

Källa, UFO-Sverige måndag 24 maj 2021:

Till Göteborg och diskussion om ufo, film mm | Clas Svahns Blogg

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=65486


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.