lördag 29 maj 2021

UFO-Sverige höll föredrag för Rotary i Järfälla

 

Bild på personerna i Rotary Järfälla-Kvarnen som deltog i UFO-Sveriges föredrag:

rotary210528.jpg (800×546) (ufo.se)


"Jag hade lite ont om tid eftersom jag också skulle hålla föredrag för Rotary i Järfälla, givetvis via Zoom, och det blev mycket uppskattat och lockade till och med några familjemedlemmar till Rotarygruppen som absolut ville lyssna de också. Fokus var på UFO-Sverige och AFU och en del spännande ufofall men också på det allra senaste från USA där jag kunde uppdatera åhörarna med riktigt färska nyheter.

Efteråt fick jag min ”betalning” som alltid när det gäller Rotary"

Källa, UFO-Sverige 28 maj 2021:

Föredrag, intervjuer, möte och poddinspelning | Clas Svahns Blogg (ufo.se)

https://www.rotary.se/jarfalla-kvarnen/home/programs?id=501495

Programs (rotary.se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.