onsdag 15 september 2021

Hanif Bali (M) nekar till anklagelser i samband med läxhjälp åt 15-åringen - hänvisar till komplott samt vill få rättslig prövning

 

På Facebook nekar Moderaternas riksdagsledamot Hanif Bali idag till anklagelserna från den 15-åriga flickan i MUF som han gett läxhjälp. Han menar sig ha blivit utsatt för en komplott:






Källa 15 september 2021:

Hanif Bali på Twitter: "Nu måste det vara slut med viskleken. https://t.co/C1HQpMQiU3 https://t.co/LOf7l1L03C" / Twitter




för 1 timme sedan — Hanif Bali är den moderate riksdagsledamoten som anklagats för olämpligt sexuellt beteende genom att ha uppmanat en flicka att skicka ...
112k Followers, 906 Following, 1053 Posts - See Instagram photos and videos from Hanif Bali (@hanifb)
Hanif Bali, född 10 april 1987 i Kermanshah i Iran, är en svensk politiker (moderat), som är ordinarie riksdagsledamot sedan 2010, invald för Stockholms ...
Hanif Bali is on Facebook. Join Facebook to connect with Hanif Bali and others you may know. Facebook gives people the power to share and makes the world...
Bakom mig hade jag bara krig och ett sista minne av min mamma grumlat av ljudet från fallande bomber. Jag har Sverige att tacka för mitt liv, ...
för 1 timme sedan — Hanif Bali (M) är den riksdagsledamot som anklagas för olämplig sexuellt beteende mot en 15-årig flicka. Nu tillbakavisa.

för 2 dagar sedan — Ett beslut som inte är särskilt omtyckt inom MUF då Hanif Bali anklagas för att olämpligt sexuellt beteende mot minderåriga flickor i ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.