lördag 18 september 2021

Vad som hände efter historieläxa med minderårig kan förstöra riksdagsledamoten Hanif Balis (M) karriär för alltid

 


för 1 timme sedan — Enligt flickan skedde nästa möte hemma hos Bali, där han hjälpte henne med en historieläxa. Läs även: Hanif Bali tar time-out från politiken.
för 15 timmar sedan — Han hade erbjudit sig att hjälpa högstadieeleven med en historieläxa. Vid andra tillfällen hjälpte han till med matten. Så långt överensstämmer flickans ...
för 12 timmar sedan — Han hade erbjudit sig att hjälpa högstadieeleven med en historieläxa. Vid andra tillfällen hjälpte han till med matten. Så långt överensstämmer flickans ..


                                            Bild från Sveriges Riksdag på Hanif Bali.


"då Bali skjutsade hem henne och en kompis. Enligt flickan skedde nästa möte hemma hos Bali, där han hjälpte henne med en historieläxa.

Vid ett tredje och sista möte ska de enligt flickan ha sett på Netflix hemma hos Bali. Vid det tillfället säger hon att han gjorde sexuella närmanden.

– Alltså, jag märkte ju att han ville ha sex med mig och då sa ju jag till honom att jag är oskuld för jag har inte velat ha sex med någon om det inte är rätt person. Och då sa han “jag tror att jag skulle kunna vara en bra första”, säger flickan till Sydsvenskan.

Flickan uppger också att Bali kontaktade henne med en ”superlajk” på detjingappen Tinder, vilket innebär att den som lajkas får en avisering om lajken. Via Tinder fortsatte de ha kontakt, men också på Instagram och telefon säger flickan."

"– Han säger att han har gott om bevis på att han är oskyldig. Jag har också gott om bevis som visar att det inte är så, men det är inget jag vill dela med mig av nu. Men som sagt har jag gjort en polisanmälan. Det får komma fram då helt enkelt, säger hon till Sydsvenskan."


Källa, Nyheter Idag lördag 18 september 2021:

Flickan om Hanif Bali: ”Jag märkte ju att han ville ha sex med mig” - Nyheter Idag


Historieläxan diskuteras på Flashback:

https://www.flashback.org/sp77266132

Flashback Forum - Visa ett inlägg - Hanif Bali (M) anklagas för olämpligt sexuellt beteende mot flicka under 18 år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.