söndag 19 september 2021

Kommersiella rymdkonferensen Warp Space Summit anlitar den vidskepliga sekten UFO-Sverige

 

Join us tomorrow, September 19 for Warp Space Summit 2021!
för 18 timmar sedan · Överfört av Warp Institute



"Efter frukost på hotellet körde jag och Anneli till Linköping där jag ska vara med och lyssna när Warp Space Summit genomförs under dagen. Anneli fortsatte till Jönköping för att träffa en skolkamrat från Mariestadstiden.

Efter att ha ståt ute i småkylan och pratat med några rymdintresserade var det bara att gå in i värmen på Linköpings Konsert & Kongress där jag snabbt blev igenkänd av en av arrangörerna som jag haft kontakt med i andra sammanhang tidigare. Nu sa hon att de hade tänkt att fråga mig om att prata i dag. Nu blir det sannolikt nästa år istället, sa hon."


Källa, UFO-Sverige söndag 19 september 2021:


Warp Space Summit | Clas Svahns Blogg (ufo.se)



"Warp Space Summit 2021

19 visningar   
18 sep. 2021
1 290 prenumeranter
Join us tomorrow, September 19 for Warp Space Summit 2021!"

Källa:

Warp Space Summit 2021 - YouTube


Warp Space Summit 2021 (warpnews.org)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.