söndag 19 september 2021

Skådespelaren Peter Stormare tror på ufon och utomjordingar

 

för 1 timme sedan — Stormare: Tror på UFO:n och utomjordingar ... Jag brukar få frågan om jag tror på utomjordingar och ufon och då säger jag ... 405 02 Göteborg Sverige


"Han har berättat om sin tro på det övernaturliga i flera tidigare sammanhang, och i en intervju för tidningen Independent ger den kände Hollywoodsvensken nu ytterligare några insikter.

– Jag brukar få frågan om jag tror på utomjordingar och ufon och då säger jag javisst, för det är roligare att tro än att vara en nejsägare."


Källa, TT söndag 19 september 2021:

Stormare: Tror på ufon och utomjordingar | GP


Peter Stormare interview: ‘I believe in aliens and UFOs – I pity people who don’t’ | The Independent



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.