onsdag 27 juli 2022

Rasmus Paludan bränner Koranen i Stockholm 8 -13 augusti i Stram Kurs Sveriges valturné

 

"Rasmus Paludan kommer till Stockholm 7-13 augusti 2022

Rasmus Paludan
  • Registrator Stockholm
  • Registrator Kansli; X X
  • ;
  • pet;
  • Sakerhetspolisen
Ons 2022-07-27 21:41

Till Registrator Polismyndigheten Polisregion StockholmJag och andra från Stram Kurs Sverige kommer till Stockholm söndagen den 7 augusti 2022 och genomför valmöten varje dag i polisregionen från måndagen den 8 augusti 2022 till och med lördagen den 13 augusti 2022 (inklusive båda dagarna).Jag kommer snart att skicka ansökningar om tillstånd till allmänna sammankomster, men jag poängterar att det är min uppfattning att jag som riksdagskandidat fritt kan stå på ett torg och prata med folk (väljare) utan att behöva tillstånd.Given av min godhetRasmus PaludanPartiledareStram Kurs SverigeBox XXXXXXX XX StockholmOrg.nr XXXXXX-XXXXTelefon +46 (0) 8 XXX XX XXXrasmus.paludan@stramkurs.se"



"Paludan bränner Koranen i Stockholm 8 - 13 augusti 2022

redaktionen <redaktionen@nvp.se>
  • Du
Fre 2022-07-29 01:56
Hej!
Tack för ditt mejl!En redaktör kommer att läsa det och göra en journalistisk bedömning av innehållet.Observera att detta är ett automatutskick. Vi får ett stort antal mejl per dag och kan därför inte alltid utlova ett personligt svar.Vänliga hälsningarNacka Värmdö Postens redaktion"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.