måndag 11 juli 2022

Sveriges ufo-historia säljs med alkohol från bar med stöd av kyrkligt studieförbund och skattefinansierad region


för 8 timmar sedan — Clas Svahn som till vardags arbetar på Dagens Nyheter är även vice ordförande för Riksorganisationen UFO-Sverige och kommer att hålla en föreläsning om ...


Rymden anfaller Luftslottet: ”Renodla? Det ska vara snårigt!” - Nya Kristinehamns-Posten (nkp.se)


https://www.nkp.se/2022/07/12/rymden-anfaller-luftslottet-renodla-det-ska-vara-snarigt/



"Jag tog också tag i mitt föredrag som jag ska hålla utanför Götene på onsdag och är i princip klar med det. Kan kanske behöva kortas något om jag ska hålla mig inom de 60 minuterna jag har på mig."


Källa, UFO-Sverige 10 juli 2022:


Skriver föredrag, städar och så blir det sylt | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


"18.30 Clas Svahn: föreläsning om svensk UFO historia. 
19.30 Mat och mingel. Visning av Den Liverödska Wunderkammaren. 
20.30 Isak Sundström
21.00 The Space Lady
22-23.00 Bar och visning av George Meliés filmer Une voyage impossible och Voyage dans la lune. 

Plats finns för tältning för de som vill övernatta. 
Med Stöd från Sensus och Västra Götalands Regionen"


"220,00 SEK

Plats

Datum

13 jul 2022 18:00 - 23:00"


Källa för biljettförsäljning:


Luftslottet & Koloni ger: SPACE IS THE PLACE - The Space Lady, Clas Svahn , Isak Sundsröm | Biljetter | Götene | Musik | Billetto — Sweden



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.