torsdag 14 juli 2022

Sekten UFO-Sverige höll vidskepligt föredrag på Luftslottet utanför Götene efter att ha ätit banankaka

 


Bild:


220714ladan.jpg (800×543) (ufo.se)


after220713.jpg (800×600) (ufo.se)


"Strax före klockan 17 tog jag bilen till Luftslottet på andra sidan Götene, åt Holmestad till, där jag skulle hålla mitt föredrag som var satt till 18.30. Där träffade jag arrangören Jonas Liveröd som när han presenterade mig berättade hur han som ung läst det mesta av mig i UFO-Aktuellt och hur man haft tidskriften i hemmet.

Då hade jag och teknikern Matilda testat så att ljud och bild fungerade så bra som det kunde i den lada som var omgjord till föredragningssal och som hade fått sitt nya tak bara timmar innan jag kom dit.

Om jag ska säga något om hela arrangemanget så var det oerhört imponerande det Jonas hade åstadkommit. Inte nog med att han hade lyckats få hit ikonen Susan Dietrich Schneider som är mera känd under artistnamnet The Space Lady från Kalifornien utan också fixat så att alla 120 som betalt för att lyssna på mig och henne kunde få mat trots att hans ordinarie kock hade blivit sjuk."

"Mitt föredrag blev starten på hela kvällen. Och det började med att Jonas presenterade mig och övriga programmet från utomhusscenen varefter vi alla 120 vandrade de 100 meterna till ladan där jag drog igång mitt 60 minuter långa föredrag om UFO-Sverige, AFU, lite svenska ufo- och ifofall och så det som nu händer i USA."


Källa, UFO-Sverige 13 juli 2022:


Föredrag i Luftslottet | Clas Svahns Blogg (ufo.se)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.