söndag 17 juli 2022

UFO-arkivets ordförande på Dagens Nyheter mejlar professor i kyrkohistoria vid myndigheten Uppsala universitet, om Historielärarföreningens ordförande och Rasmus Paludan

 

E-post: urban.claesson@teol.uu.se; Telefon: 018-471 2176; Besöksadress: Engelska parken, Thunbergsvägen 3 B; Postadress: Box 511 751 20 UPPSALA.



"Från: Clas Svahn <clas.svahn@XXXXX.com>


Skickat: den 7 juli 2022 10:24


Till: Urban Claesson


Ämne: Från Clas Svahn


Hej Urban!


Vi känner inte varandra men jag ser att min stalker Thomas Nordholm (som kallar sig "John Doe", sic!) har kontaktat dig. Han har ägnat de senaste fyra åren till att varje dag skriva eller ringa till alla som jag har den minsta anknytning till. Med minsta menar jag verkligen minsta.


Varför Thomas skriver till dig just nu är en gåta men jag vill egentligen bara upplysa dig om att han inte är en seriös person. Han driver en påhittad "förening" som mig veterligen bara har honom själv som medlem.


Förutom att förfölja mig ägnar han sin tid åt att intressera sig för Rasmus Paludan och allt vad denne gör.


mvh

Clas Svahn

Journalist på DN

Ordförande för Archives for the unexplained


--

Clas Svahn

XXXXXXXXXXX väg XX

S-XXX XX XXXXXXXX

Sweden"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.