tisdag 30 augusti 2022

Björn Borg tigger större lokaler åt UFO-Sveriges arkiv, som Uppsala universitet avslöjat som bluff

 


"Under dagen har jag mejlat med några tunga namn som jag hoppades få med på det upprop till stöd för AFU som jag tänker publicera i samband med att vi gör en crowdfunding lite längre fram. En insamling som ska syfta till att få in pengar till en ny och stor lokal. Ett högt uppsatt mål men ett nödvändigt sådant.

Och jag fick några napp i dag. Jim Semivan, medgrundare och vice president of Operations i To The Stars, Inc. samt hans kollega Dr. Hal Puthoff, grundare och vd för EarthTech International Inc., Institute for Advanced Studies i Austin, Texas.Jag fick också okej från min kollega i Finland, Björn Borg, som tidigare var ordförande för Finnish UFO Research Association och som är National Director för MUFON."


Källa, UFO-Sverige 30 augusti 2022:


Bokbesök och nya namn till AFU-uppropet | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.