söndag 28 augusti 2022

Redaktion på skatteslukande SVT förmedlar kontakt till den vidskepliga sekten UFO-Sverige

 


"I dag ringde jag tillbaka till en kvinna som gjort en observation den 30 maj 2021 satt som passagerare när hon och hennes man var på väg längs E18. När hon såg mig i ”Landet runt” mejlade hon till programmets redaktör som sedan skickade det till mig och nu har vi alltså pratats vid.

I ett mejl till programmet skriver hon: ”Det såg ut som korta tunna vita streck som rörde sig otroligt fort åt alla håll, ungefär fyra stycken, kanske fler. Jag har aldrig sett något liknande och maken såg också att något rörde sig, är det inte fåglar eller några små radiostyrda flygplan, sa han. Men de rörde sig alldeles för fort och över ett stort område, högt högt upp. Jag skulle försöka få med det på film men hann bara ta en bild och sedan försvann det uppåt och förlorades ur synfältet. Otroligt snabbt rörde de sig. Vi har inte tänkt så mycket mer på det här men efter intervjun och då du efterfrågade andra konstiga iakttagelser så skickar jag in det här fotot. Det beskriver inte riktigt hur det såg ut eftersom det blir någon slags spegling i bilrutan så blir inte ”strecken”  lika tydliga som de var på himlen, mer som bilden som visades i programmet. Du får väl vidarebefordra detta till Clas om du tror att det kan vara av intresse.”


Källa, UFO-Sverige 28 augusti 2022:


Intressant uforapport | Clas Svahns Blogg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.