måndag 15 augusti 2022

Ufo-arkivets ordförande, som är journalist på DN, hotar slå in hotelldörr

 

Stay in moreton | Siam Cottage Guest House | England



"Men toppen (eller botten kanske) kom när skulle ge oss ut på stan för att hitta något ställe att äta just frukost på och nyckeln till ytterdörren vägrade kommunicera med låset. Dörreländet ville helt enkelt inte öppna sig. Vi försökte både jag och Anders i säkert en kvart innan vi gav upp och gick upp på rummet. Jag ringde hotellets nummer men inget svar. Så då ringde jag Booking och hamnade i Indien hos en trevlig dam.

Jag förklarade läget och hon förklarade att hon inte hade något annat nummer än det jag redan hade ringt. Då sade jag vänligt till henne att hon kanske borde söka reda på ägaren i den vanliga nummerupplysningen och att jag tänkte slå in dörren om vi inte var ute efter en halvtimma.

Medan vi väntade på att något skulle hända gick Anders ned och fortsatte försöken att få ut oss medan jag knackade på en dörr där det hördes musik från rummet. Efter flera försök nådde jag kontakt med en stackars thailändare som verkade jobba på hotellet."


Källa, UFO-Sverige 15 augusti 2022:


Utlåsta, stenar och Bob Rickard | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.