fredag 10 mars 2023

Paludan om hur PET drar in hans livvaktsskydd om han bränner Koranen

 


2 d 

Der har været meget forvirring i pressen, men generelt har det ikke været på tale at ophæve min PET-beskyttelse.
Jeg er beskyttet af livvagter (civilklædte politifolk) fra PET 24/7, fordi der er mange terrorister og andre kriminelle, der vil dræbe mig. Det er vigtigt for demokratiet og Danmark, at borgere ikke bliver dræbt, fordi de ytrer deres mening i den offentlige debat. Reelt er det altså demokratiet og ytringsfriheden, som PET beskytter. Så længe man ytrer sig lovligt i Danmark, så har den danske stat en pligt til at beskytte en mod at lide fysisk overlast. Staten skal naturligvis ikke forholde sig til, om ens ytringer behager staten eller ikke.
1. PET har meddelt Københavns Politi, at PET ikke ville medvirke som livvagter i de 10 minutter per dag, hvor jeg ville demonstrere foran Tyrkiets ambassade og de 10 minutter per dag, hvor jeg ville demonstrere foran moskeen på Dortheavej.
2. Københavns Politi har bl.a. brugt dette som begrundelse for at forbyde mig at demonstrere disse steder.
3. PET har mange gange i kortere perioder (nogle døgn) ophævet livvagtsbeskyttelsen i årene 2020-2022, når jeg har protesteret over, at PET ville forhindre mig i at ytre mig. Det er helt normalt for PET.

Kan vara en bild av 1 person och inomhus
Alla reaktioner:


Källa mars 2023:


Stram Kurs - Der har været meget forvirring i pressen, men... | Facebook


Demokratiordfører: Forbud mod afbrænding af religiøse bøger kan være en mulighed – Valgt i Danmark | Podd på Spotify


Alternativets demokratiordfører: Lige nu er Paludan et mindre problem. Vi er heldigvis ved at komme af med ham. – Frihedens Stemme


Wakefield: Den lille XXXXX spillede på samme tid good cop og bad cop – Frihedens Stemme


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.