fredag 10 mars 2023

Här är journalisten som UFO-Sverige döljer

 

En skribent på Bonniers ska åter intervjua en annan skribent på Bonniers:



"Jag har också varit i kontakt med en reporter på Sydsvenskan som jobbar med en artikel där UFO-Sverige kommer att bli en del."


Källa, UFO-Sverige 2 mars 2023:


Museum ringer och intervjuad av DN | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


På Google står så här i mars 2023 när man söker på reporterns namn. Oklart vad eller vem som menas:


Albin Arrling Jag njuter av att se alla heteron bråka om vem som tar notan. Det är en frihet att vara homosexuell.


Källa:


Albin Arrling - Sök på Google


Hej allihopa!
Jag är i färd med att skriva en större artikel om jakten på intelligent liv/ufo-observationer. I förra veckan träffade jag ett case med fotograf och allt, men han har valt att dra sig ut med rädsla för att ”hängas ut”.
En stor anledning till att jag skriver om detta är att jag vill bryta det stigmat som ovanstående situation illustrerar. Om du bor i Skåne, och har en trovärdig observation du vill dela med dig av, kan du också vara med och bidra till detta.
Artikeln har en seriös underton, jag har bland annat intervjuat en Harvard-professor som är en av världens främsta experter på området. Han är övertygad att vi är nära att finna spår av intelligenta civilisationer i någon form.
Om du har lust och mod att ställa upp: skicka mig ett meddelande eller kommentera!"


Källa 9 mars 2023:


Allmänheten diskuterar ufo och UFO-Sverige | Hej allihopa! | Facebook



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.