fredag 4 december 2020

Ufo-arkivet AFU är UFO-Sveriges begravningsbyrå

 

"Pratade också med de efterlevande till Duff Deutgen för att försäkra mig och AFU om att inget av hans ufomaterial kastas nu när hans lägenhet ska rensas och det fick jag löfte om. Jag har också fått mejl från en annan efterlevande till en man som dog i november om att de ska hålla utkik efter sådant som bör bevaras på AFU."

"Men som om det inte räcker med avlidna så talade jag med släktingar till Elis, som jag nämnde i går, och om hans efterlämnade böcker och papper och de var mycket positiva att överlämna allt till AFU. Eftersom vi kommer att åka ned till Mariestad i helgen så passar vi på att hämta det hela då."

Citaten ovan från UFO-Sveriges domän ufo.se torsdag 3 december 2020:

http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=63398


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.