tisdag 27 juli 2021

TT:s politikreporter tuffar på med fler sportartiklar från OS i Tokyo utan att någon undrar

 

Niklas Svahn (@niklassvahn) | Twitter

The latest Tweets from Niklas Svahn (@niklassvahn). Politikreporter på @TTnyhetsbyran.


för 6 timmar sedan — – Om han säger så är det jättekul, svarar Hansson som drömmer om proffskontrakt. Under strecket. Niklas Svahn/TT. Publicerad 2021-07-26.
för 20 timmar sedan — Sedan var OS över för Rebecca Peterson. Svenskan var chanslös i andra omgången av tennisturneringen mot Jelena Rybakina, Kazakstan. Under strecket. Niklas Svahn ...
för 10 timmar sedan — 2021-07-26 - Niklas Svahn TT. Os-premiär och nyckelmatch mot Spanien. Då klev de svenska handbollsdamerna fram. Det vassa kontringsspelet låste upp det ...
för 9 timmar sedan — Jag tycker att vi spelade bra i dag och jag är nöjd med vinsten. Så jobbar vi med nyheter. Läs mer här! Niklas Svahn/TT ...
för 9 timmar sedan — Söndag 1/8, 14.30: Danmark – Sverige. Samtliga matcher spelas i Yoyogihallen. Visa mer. Så jobbar vi med nyheter. Läs mer här! Niklas Svahn/TT ...
för 20 timmar sedan — ... säsong med bland annat kvartsfinal i Franska mästerskapen och en åttondelsfinal i Wimbledon. Så jobbar vi med nyheter. Läs mer här! Niklas Svahn/TT ...
för 5 timmar sedan — Det är en väldigt tuff match och jag tror att alla måste ligga på en väldigt hög nivå för att vi ska lyckas i den, säger hon. Niklas Svahn/TT ...
för 18 timmar sedan — ... så det kommer att vara mitt mål, summerar Rebecca Peterson. Så jobbar vi med nyheter. Läs mer här! Niklas Svahn/TT, Tobias Österberg/TT ...

för 18 timmar sedan — Jag vill verkligen göra bättre ifrån mig i de här större tävlingarna, så det kommer att vara mitt mål, summerar Rebecca Peterson. Niklas Svahn/TT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.