lördag 24 juli 2021

Ytterligare sportartiklar från OS i Tokyo av TT:s politikreporter

 

Niklas Svahn (@niklassvahn) | Twitter

The latest Tweets from Niklas Svahn (@niklassvahn). Politikreporter på @TTnyhetsbyran.


Fast enligt LinkedIn arbetar han just nu på Aftonbladet och inte TT:

Niklas Svahn - Reporter - Aftonbladet | LinkedIn


för 14 timmar sedan — Hend Zaza är Syriens första bordtennisspelare som lyckats kvala in till ett OS. Arkivbild. Foto: Adham Jamaan/ Zaza. Under strecket. Niklas Svahn/TT.

Webbresultat


för 12 timmar sedan — Ändå är han OS-debutant i Tokyo. – Det har varit en dröm sedan jag var liten, säger han inför lördagens premiär mot Bahrain. Under strecket. Niklas Svahn/TT.
för 19 timmar sedan — Det blir träning och återhämtning, säger Lovisa Claesson. Så jobbar vi med nyheter. Läs mer här! Niklas Svahn/TT. Ämnen du kan följa. Utrikes. Rodd.
för 21 timmar sedan — ... hon behövt återkvala redan under lördagen för att ta sig vidare till måndagens kvartsfinaler. Så jobbar vi med nyheter. Läs mer här! Niklas Svahn/TT ...
för 21 timmar sedan — Kvartsfinalerna avgörs på måndag. Så jobbar vi med nyheter. Läs mer här! Petter Nilsson/TT, Mikael Forsell/TT, Niklas Svahn/TT ...
för 18 timmar sedan — Men så länge det känns som jag kan bidra och får chansen så kommer jag att ta den. Så jobbar vi med nyheter. Läs mer här! Niklas Svahn/TT ...
för 20 timmar sedan — Niklas Svahn/TT ... Utespelare: 2 Jonathan Carlsbogård, 5 Max Darj, 10 Niclas Ekberg, 11 Daniel Pettersson, 15 Hampus Wanne, 18 Fredric Pettersson, ...

för 18 timmar sedan — Nu ska jag försöka cykla av mig mjölksyran och göra mig redo för nästa lopp. Det blir träning och återhämtning, säger Lovisa Claesson. Niklas Svahn/TT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.