torsdag 19 augusti 2021

Sekten UFO-Sverige övertalar Försvarsmaktens anställde att köpa deras vidskepliga kurs där man aldrig hittar något

 

"I övrigt har jag pratat en lång stund med en ny medlem i UFO-Sverige, en man som arbetar inom Försvarsmakten och som har en lika nykter syn på ufo som jag och många av mina kollegor i styrelsen har. Jag hoppas att han har möjlighet att gå kursen i höst, men det kunde han inte svara på direkt eftersom familjen tar sin tid. Fyra barn tar sin lilla tid, det förstår jag.

Trots tidsbristen tackade han ja till att ställa upp i en av de arbetsgrupper UFO-Sverige just nu håller på att sparka igång."


Källa, UFO-Sverige 18 augusti 2021:

Prat med ny medlem och bildsortering | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.