lördag 28 augusti 2021

UFO-Sveriges arbetsgrupper får inte betalt utan ska utföra sysslor gratis, för att sekten ska existera och AFU:s ordförande tjäna pengar på att den finns

 

"Har också engagerat ytterligare tre personer i de arbetsgrupper som UFO-Sveriges styrelse beslutat om. Och precis som alla andra jag talat med i det här sammanhanget så var också de här tre mycket glada över samtalet och positiva till att ställa upp för UFO-Sverige.

Föreningen har ett mycket bra rykte, den saken är klar. Och en sak har jag lärt mig genom att ringa runt – vi måste bli mycket bättre på att hålla kontakten med våra medlemmar. Eller rättat sagt. Just detta har jag vetat länge och kämpat för att vi ska bli bättre på länge. Nu ser det ut som att vi kanske har hittat en väg.

Min tanke är att skapa en rad grupper som ska hållas igång med olika uppgifter och skötas av folk ur styrelsen. Kontaktytor som ska leva via mejl och Zoom, kanske också telefonsamtal (vilket tar tid)."


Källa, UFO-Sveriges dagbok 27 augusti 2021:

Markus har påbörjat flytten | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.