fredag 17 december 2021

Här presenterar sekten UFO-Sverige sitt bluffarkiv AFU för myndigheten SMHI

 

Bild 1:

smhi211216.jpg (800×601) (ufo.se)


Bildtext 1:

"En del av de omkring 40-talet på plats på SMHI."


Bild 2:

smhitva211216.jpg (800×600) (ufo.se)


Bildtext 2:

"Här har jag precis avslutat föredraget."


"vid 15.45 körde jag till SMHI där det pågick ett slags workshop bland de anställda i foajén där också jag skulle hålla till som kvällens kulturella inslag.

Jag skulle få ungefär 110 åhörare varav nästan hälften var på plats för workshop och sedan julbord och efter att ha fått lite hjälp med tekniken så drog jag igång mitt föredrag som jag fått 45 minuter till. UFO-Sverige, AFU, Crazy Pictures film och så ett par spännande ufofall hann jag bjuda på.

Det hela var mycket uppskattat och det var ingen tvekan om att publiken var nöjd. Ett antal kom fram efteråt och ville prata."


Källa, UFO-Sverige 16 december 2021:


Heldag i Norrköping | Clas Svahns Blogg (ufo.se)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.