måndag 27 december 2021

Dagens Nyheter ska publicera intervju med Tom DeLonge om ufo

 


"Klockan 18 i dag hade jag fått tid för en intervju med mannen bakom TTSA, Tom DeLonge. To the stars academy var ju det företag som kom att lyfta fram de filmer som publicerades av New York Times, tagna av amerikanska flottans piloter, och genom sin medlem Luis Elizondo såg till att flera av piloterna kom att intervjuas på film.

Eftersom jag känner en av TTSA-medlemmerna, den tidigare CIA-anställde Jim Semivan, och har haft kontakt med såväl honom som Luis Elizondo under en längre tid så har jag länge funderat på att intervjua också Tom DeLonge, mannen som var sångare och gitarrist i bandet Blink-182 och som i dag är aktiv i bandet Angels & Airwaves.

Och i dag blev det alltså möjligt. Tom visade sig vara en mycket trevlig och lättpratad person och de tjugo minuter jag egentligen skulle få blev fyrtio innan han var tvungen att avsluta.

Jag vet ännu inte när jag kommer att kunna skriva ut artikeln men det dröjer nog ett antal dagar. Det blir en version för DN och lite längre fram en version för UFO-Aktuellt."


Källa, UFO-Sverige 27 december 2021:

Intervjuar Tom DeLonge | Clas Svahns Blogg (ufo.se)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.