söndag 19 december 2021

Sekten UFO-Sverige tillåts tipsa om vidskeplig läsning i blaskan Dagens Nyheter när dubbla roller inte hålls isär

 

för 22 timmar sedan — I ”Trolldom, mord och mirakel” har Bengt af Klintberg samlat berättelser från olika delar av ett Sverige som sedan länge har försvunnit, där sägner och

för 22 timmar sedan — Clas Svahn: Spännande böcker om märkligt och vackert. Uppdaterad I går 18:46 Publicerad I går 16:20. Foto: DN. Böcker är oslagbara.



"Har jobbat på med mina julklappstips som jag hoppas vi kan publicera på DN.se i helgen. Det är ett antal böcker jag läst under året som jag nu tänker tipsa läsarna om. Tog bilder av böckerna och så fick Anneli plåta mig med tomteluva som stor vinjettbild. Resultatet av min möda kan ni se på DN.se."


Källa, UFO-Sverige 18 december 2021:

Brantevikssillen på gång och fortsatt insamling | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Bild:

b35e7ff7-51ed-4f1f-aa7b-d3d759fbfdee.jpeg (1540×867) (bonnier.news)


"KULTUR

Clas Svahn: Spännande böcker om märkligt och vackert

Källa, Dagens Nyheter 18 december 2021:


Clas Svahn bloggar om boktips i jultid - DN.SE


Clas Svahn: Spännande böcker om märkligt och vackert – Idag i Sverige


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.