fredag 25 mars 2022

Idag filmades bluffarkivet AFU för dokumentär om ufoförnekarna i Norrköping, så att mer pengar kan tiggas



"I dag har jag tillbringat mesta delen av dagen i Norrköping för att filma tillsammans med dokumentärfilmaren Jane Magnusson och fotografen Max Rangner som jag plockade upp på järnvägsstationen en stund efter 10. Tåget var givetvis försenat vilket innebar att jag hade hunnit köpa den där burgaren som jag hade hoppats på men inte tyckte mig ha tid att vänta på då Max öppnade 10 och tåget skulle komma 10.02.

Men sedan gick det bra och Jane och Max filmade mig, Anders Liljegren och Peter Brink plus några till från AFU under förmiddagen med start på vårt högkvarter där jag lämnade fyra kassar med böcker och annat som nu ska in i arkivet."

"Vi fick möjlighet att prata om en hel del som hör AFU till och filmandet ska resultera i en ”pitch” för att intressera organisationer som kan gå in med pengar så att det ska bli ett större projekt i slutändan."


Källa, UFO-Sverige 25 mars 2022:


Filmar i Norrköping | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Jane Magnusson:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.