fredag 20 maj 2022

Sekten UFO-Sveriges samarbete med lokalpatriotiskt skattefinansierat museum

 


"Det blev lite småproblem under dagen då jag inte fick jag på de som jobbar på Vadsbo Museum i Mariestad men efter att ha ringt ett antal gånger tog jag vägen över kulturchefen i Mariestad som visade sig vara en gammal skolkamrat, ett år under mig.

Att det var så viktigt att få tag på museipersonalen berodde på att jag och Anneli åker till Mariestad i morgon och jag då hade planerat att hämta några fler montrar till UFO-Sveriges utställning. Till slut fick jag tag på en av dem som jobbar där tack vare hjälp från kulturchefen. Så nu hoppas jag att det ska ordna sig tills i morgon."


Källa, UFO-Sverige 20 maj 2022:


Intervjuad av Smålandsposten | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.