måndag 30 maj 2022

Paludan begär ny plats i Örebro 31 maj


Tryck på bilden för att förstora kartan över Örebro som Paludan skickat in 30 maj 2022!




"Ny plats i Örebro den 31 maj 2022

Rasmus Paludan <rasmus.paludan@stramkurs.se>
  • Registrator Bergslagen
  • ; X
  • ;
  • Sakerhetspolisen;
  • rigsledelsen; X
Mån 2022-05-30 09:58
Miniatyrbild av bifogad fil
Till Registrator Polismyndigheten Region BergslagenFör tredje gången i rad har Polismyndigheten, i strid med grundlagen, nekat mig att hålla allmän sammankomst i Vivalla. Jag hoppas och tror att förvaltningsrätten åsidosätter polisens olagliga beslut.För andra gången i rad har polisen beslutat att jag ska hålla min sammankomst på Aspholmsvägen.Aspholdsvägen är ett industriområde som inte är politiskt vettigt för något politiskt parti. Det är alltså rena trakasserier av mig och Stram Kurs Sverige, eftersom Polismyndigheten medvetet avser att förhindra att jag och partiet blir invalda i riksdagen.Det är också synd för handlarna på Aspholmsvägen att de nu för andra gången utan eget fel måste tappa omsättning i många tusen kronor, bara för att polisen vill trakassera mig.Jag tycker därför att Polismyndigheten, även om den inte vill behandla mig lagligt, åtminstone borde behandla handlarna på Aspholmsvägen lagligt.Jag föreslår därför ett alternativ:Gräsplanen mellan Oxhagen och Varberga, se bifogad SKISS.Given av min godhetRasmus PaludanPartiledareStram Kurs SverigeBox XXXXXXX XX StockholmOrg.nr 802539-XXXXTelefon +46 (0) 8 XXX XX XXXrasmus.paludan@stramkurs.se"


Den svenske XXXXXXXXXXXXXXX “XXXXX” skudt og dræbt i Rinkeby – Frihedens Stemme


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.