måndag 30 maj 2022

Paludan och Nerikes Allehanda mejlväxlar om Stram Kurs Sveriges överklagade demonstrationsplats i Örebro

 


"Tillstånd i Örebro

Rasmus Paludan <rasmus.paludan@stramkurs.dk>
  • Eva Ejdeholt

Mån 2022-05-30 11:23
.pdf
Göteborg_FR_3248-22_Dom_2022-05-06,_Meddelande_om_förenklad_delgivning.pdf
1 MB
När beslutet inte stannar i samma stadsdel som sökt överklagar jag alltid! Då strider beslutet mot grundlagen!Var som helst i Vivalla hade jag tackat ja.Förvaltningsrätten i Göteborg var väldigt tydlig med detta: polisen kan flytta till en annan plats inom samma stadsdel, men polisen kan INTE flytta sammankomsten till en helt annan stadsdel.Se bifogad.Given av min godhetRasmus PaludanPartiledareStram Kurs SverigeBox XXXXXXX XX StockholmOrg.nr 802539-XXXXTelefon +46 (0) 8 XXX XX XXXrasmus.paludan@stramkurs.se ---- Den to, 12 maj 2022 12:43:23 +0200 Eva Ejdeholt <eva.ejdeholt@na.se> skrev ---- 
> Hej Rasmus!

Är du nöjd med Örebropolisens flytt av ditt möte eller tänker du överklaga - som i Västerås?

Vänliga hälsningar 

Eva Lindström-Ejdeholt
Reporter
NA
 > tis 10 maj 2022 kl. 17:34 skrev Rasmus Paludan <rasmus.paludan@stramkurs.dk>:
 > Polismyndigheten Region Bergslagen har ringt. Jag kan bara få information imorgon, men det är inte säkert att jag får mer information imorgon ändå. > > Svensk polis är ett dåligt skämt. > > > Given av min godhet > > Rasmus Paludan > Partiledare > Stram Kurs Sverige > Box XXXX > XXX XX Stockholm > Telefon +46 (0) 8 XXX XX XXX > > > >  ---- Den ti, 10 maj 2022 16:41:44 +0200 Eva Ejdeholt <eva.ejdeholt@na.se> skrev ---- >  > har du hört nåt nu? >  > Vänliga hälsningar >  > Eva Lindström-Ejdeholt >  > Reporter
NA >  >
 Den tis 10 maj 2022 kl 14:58 skrev Rasmus Paludan <rasmus.paludan@stramkurs.dk>:
 >  > Jag har pratat med dialogpolisen i Region Bergslagen. Han kommer tillbaka efter 16.30 idag. Han fick ännu inte berätta något för mig. >  > >  > >  > Given av min godhet >  > >  > Rasmus Paludan >  > Partiledare >  > Stram Kurs Sverige >  > Box XXXX >  > XXX XX Stockholm >  > Telefon +46 (0) 8 XXX XX XXX >  > >  > >  > >  >  ---- Den ti, 10 maj 2022 14:50:02 +0200 Eva Ejdeholt <eva.ejdeholt@na.se> skrev ---- >  >  > 
Hej Rasmus!

Eva Lindström-Ejdeholt på NA i Örebro!

Har du fått nåt tillstånd för demonstrationen på fredag än?

Vi får inga svar av polisen!

Vänliga hälsningar Eva Lindström-Ejdeholt
Reporter NA"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.