fredag 20 maj 2022

Vidskepliga sekten UFO-Sverige tilläts visa upp sten i oseriösa skattefinansierade TV4, som påstås ha hämtats av person på en annan planet

 


"Maria Forsblom och Anders Pihlblad intervjuade mig och ni kan se oss ovan och vi pratade om kongressutfrågningen men också om UFO-Sveriges kommande utställning i Norrköping. Jag hade med mig Väddömetallen och en av Ante Jonssons stenar som han sa sig ha fått under ett besök på en annan planet.

Det blev ett bra samtal (som ni kan se här) och när jag kom ut ur studion blev jag stoppad av ett nyhetsteam från TV4 som ville göra ett eget inslag med mig."


Källa, UFO-Sverige 18 maj 2022:


TV4 i ottan och P1 Morgon lite senare | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Skattefinansierade klippet i TV4:


Ufo-förhören – ”Man vill veta om det är ett hot från Ryss... - tv4.se


Bilder på okritiska reportrarna i TV4 som gör reklam för sekten UFO-Sveriges vidskepliga jubileum:


tv4220518.jpg (800×600) (ufo.se)


tv4tre220518.jpg (800×642) (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.