måndag 1 augusti 2022

Paludan ansöker om demonstration i Malmö, Helsingborg och Växjö med Stram Kurs Sverige

 

Rosengård i Malmö


Dalhem i Helsingborg


Araby i Växjö


Förstora ansökan i följande länk och läs ihop med mejlet längre ner under bilden:


Paludan Malmö-Helsingborg-Växjö 7 augusti 2022 + 6, 7 september 2022 (skickat 31JUL2022)-page-001.jpg (1240×1754) (googleusercontent.com)


Rasmus Paludan på Instagram: "Söndag den 7 augusti 2022 kommer jag till Malmö, Helsingborg och Växjö. Det finns många ligister i dessa städer. Men de är nu jätterädda…"





"Stram Kurs Sverige i allmän sammankomst i Malmö, Helsingborg och Växjö den 7 augusti 2022 samt i Malmö 6-7 september 2022

Rasmus Paludan
  • Registrator Syd;
  • Sakerhetspolisen
  • Registrator Kansli; X X X X
Sön 2022-07-31 22:51
.pdf
Malmö-Helsingborg-Växjö 7 augusti 2022 + 6, 7 september 2022 (skickat 31JUL2022).pdf
779 kB

Till Polismyndigheten Polisregion Syd och SäkerhetspolisenBifogad ansökan om allmän sammankomst i Malmö, Helsingborg och Växjö; den 7 augusti 2022 samt i Malmö; 6-7 september 2022.Observera att jag kan acceptera var som helst i bostadsområdet Rosengård i Malmö;, var som helst i bostadsområdet Dalhem i Helsingborg och var som helst i bostadsomådet Araby i VäxjöGiven av min godhetRasmus PaludanPartiledareStram Kurs SverigeBox XXXXXXX XX StockholmOrg.nr XXXXXX-XXXXTelefon +46 (0) 8 XXX XX XXXrasmus.paludan@stramkurs.se"



 Söndag den 7 augusti 2022 kommer jag till Malmö, Helsingborg och Växjö. Det finns många ligister i dessa städer. Men de är nu jätterädda för mig och kommer nog att hålla sig borta av rädsla. De får stanna hemma hos deras mammor. Dette är bra. Då kan jag bränna stora horboken utan att bli störd. 🤣🔥📖🔥


Källa:


Rasmus Paludan på Instagram: "Söndag den 7 augusti 2022 kommer jag till Malmö, Helsingborg och Växjö. Det finns många ligister i dessa städer. Men de är nu jätterädda…"




Källa:


https://twitter.com/nejtilislam/status/1553612150429560833


1 augusti 2022:


Ytterligare tre åtalas för grovt sabotage mot blåljusverksamhet | SVT Nyheter



Thomas Frederik XXXXXXXX fra Regionshospitalet Horsens fremturer på Twitter – Frihedens Stemme


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.