söndag 7 augusti 2022

Rasmus Paludan live just nu i Växjö med Stram Kurs Sverige

 

Paludan bränner Koranen i Växjö 7/8 på Stortorget - Flashback Forum


för 26 minuter sedan — Sommarfesten utlystes bara någon dag efter att Paludan fått tillstånd att demonstrera i Växjö - samma eftermiddag. Foto: Daniel Forsberg/Sveriges Radio.


Fredrik Modéus på Twitter: ”Idag planerar Rasmus Paludan att bränna Koranen i Växjö. Jag fördömer denna skändning av det som är helig skrift för mina muslimska trossyskon. Jag vill uttrycka min medkänsla med muslimer i Växjö och på andra platser i vårt land. Idag är ni på ett särskilt sätt i mina förböner.” / Twitter



Stram Kurs - Stortorget i Växjö den 7 augusti 2022 kl.... | Facebook


Video:


"Stram Kurs sänder live nu.

58 min 
Stortorget i Växjö den 7 augusti 2022 kl. 16.30-19.00."

Källa 7 augusti 2022:


Stram Kurs | Facebook


Rasmus Paludan demonstrerade i Växjö (vxonews.se)


Paludans demonstration gick lugnt till i Växjö – Liam, 19: Han hånar mest - P4 Kronoberg | Sveriges Radio


Allt om Paludans demonstration på Stortorget i Växjö (smp.se)


Polisen inför Paludans demonstration i Växjö (smp.se)


Polisen inför Paludans demonstration i Växjö (vxonews.se)


Polisen: Lugna demonstrationer i Skåne – tror på samma i Växjö - P4 Kronoberg | Sveriges Radio


Travis på Twitter: ”Rasmus Paludan i Växjö idag. Fy fan för er alla idioter som röstat på dom partier som förstört Sverige. Efter detta skanderade publiken ”Allahu Akbar” Islam hör inte hemma i Sverige. #paludan #Islam #nyans #svpol #socialdemokraterna https://t.co/S7YzcW8FxV” / Twitter


Rasmus Paludan har besökt Malmö, Helsingborg och befinner sig nu i Växjö- Direktrapport live - YouTube



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.