onsdag 10 april 2024

Chockad av gravidbesked i Ufo-mysteriet

 


för 6 timmar sedan — Geraldine Orozco från San Francisco berättar att en utomjording har gjort henne gravid. ... Mina föräldrar sa åt mig att inte prata om det här, för folk kommer ...


""Blev gravid utan partner"


I ett avsnitt får Felix ta del av en i sanning bisarr historia. Geraldine Orozco från San Francisco berättar att en utomjording har gjort henne gravid.


– Det var väldigt svårt att prata om det, jag är väl medveten om att det låter helt galet. Mina föräldrar sa åt mig att inte prata om det här, för folk kommer tro att du är galen, säger Geraldine i programmet.


– När jag var 22 blev jag gravid utan partner. Jag drömde om ett ljus som kom mot mig, sen blev jag gravid. Jag var gravid i tre månader, sen försvann det."


Källa 10 april 2024:


Felix Herngren har blivit chockad av ett gravidbesked | Svensk Damtidning


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.