fredag 26 april 2024

Skol-Film transporterar UFO-Sveriges böcker från Järfälla till arkivet AFU i Norrköping



240425skol1.jpg (800×600) (ufo.se)


240425skol2.jpg (800×544) (ufo.se)


för 1 timme sedan — På slaget 10 knackade Roger och Emil från Skol-Film på precis som avtalat. De konstaterade helt riktigt att här kom det punktligaste ...




för 57 minuter sedan — På slaget 10 knackade Roger och Emil från Skol-Film på precis som avtalat. De konstaterade helt riktigt att här kom det punktligaste teveteamet!


"På slaget 10 knackade Roger och Emil från Skol-Film på precis som avtalat. De konstaterade helt riktigt att här kom det punktligaste teveteamet! Idén med besöket är att intervjun med mig och ett besök på AFU senare i dag (där Anders Liljegren mötte upp) ska resultera i ett tjugo minuter långt program för Sveriges skolor. Ett program om ufo. 

Vi bestämde att intervjun skulle göras nere i det större av biblioteken och där satt jag och svarade på frågor i trettio minuter eller så innan vi gick upp till kontoret för att ta några inklippsbilder. Klara med inspelningen. Anneli hade fixat kaffe och hembakt och jag fixade några kassar med böcker som de två var snälla att ta med sig till arkivet nu när de ändå skulle dit. När Roger och Emil gett sig iväg till Norrköping satte jag mig vid datorn för att skriva mitt tal som jag ska hålla till en 65-åring i helgen."

 

Källa, UFO-Sverige 25 april 2024:


Intervjuad av Skol-Film | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.