måndag 29 april 2024

Storhäxan som klipptes bort i Felix Herngrens komedi med UFO-Sverige anlitas i stället av SVT


Videor


 SVT Play


https://www.svtplay.se/video/8q13z4w/gift-vid-forsta-ogonkastet/4-brollopsresan?position=1759&id=8q13z4w



Stillbild ovan hämtad från:


Gift vid första ögonkastet – 4. Bröllopsresan | SVT Play


"Idag, 20:00 - 20:50
på SVT1

Gift vid första ögonkastet

Säsong 10 Avsnitt 4: Bröllopsresan


Dags för bröllopsresa. Hur blev det med Rosanna och Christoffers egentid? Har Torsten och Anastasia mött sig själva om 30 år? Kommer Emmy och Mattias få hjälp av andarna? Varför har Linnea och Jim plötsligt stannat bilen? Det blir även en oväntad överraskning för alla par. Skratt, kärlek och tårar. Välkommen till en resa som tveklöst kommer förändra relationen."


Källa 29 april 2024:


Gift vid första ögonkastet på TV | Säsong 10 Avsnitt 4 | Tider och kanaler (tv24.se)


"Nu kan ni se mig i senaste avsnittet av TVprogrammet Gift vid första ögonkastet, som finns på SVT. Jag hade nöjet att ge två väldigt fina deltagare av programmet en spökvandring och en reading med mina orakelkort. Det var strålande sol dagen vi spelade in och andar fanns det gott om i det vackra slottet. Vi var där några timmar och hade det hur spännande som helst, glimtar av det kan ni se, det klipps ju ned en hel del när man gör TV. Så kul att få träffa dom, fina själar båda två. ❤️👻
@mcedergren @emmyjoohansson
#serafiaandersson
#giftvidförstaögonkastet

Har redigerats · 


Källa 29 april 2024:


Serafia Andersson | Nu kan ni se mig i senaste avsnittet av TVprogrammet Gift vid första ögonkastet, som finns på SVT. Jag hade nöjet att ge två väldigt fina… | Instagram



"Jag var med på en av inspelningsdagarna som ett eventuellt inslag om att som synsk se aliens och komunicera med dem, men den vart det nog för stor foliehatts-varning på och passerade inte mållinjen för den slutgiltliga benhårda klippningen. Och det är okej, jag förstår att TV 4 inte är "way out there" ännu , det kan vara strange enough som det är 😄👽!

#ufo #aliens #serafiaandersson

Har redigerats · 


Källa 8 april 2024:


Serafia Andersson | UFO och Aliens har alltid varit ett stort intresse. Jag var i yngre tonåren när jag blev sci fi nörd och slukade serier och filmer som Star… | Instagram



27 mars 2024 — ... UFO-Sverige och mig. Jag blev i vanlig ordning kallad ”CIA-agent” och ”gatekeeper” av folk som inte har en susning om hur man ska arbeta för ...
26 mars 2024 — I 50 år har journalisten och författaren Clas Svahn sökt efter ufon. De senaste åren har han fått sällskap. Möt honom i ett samtal om aliens ...
28 mars 2024 — Clas som är aktuell med tv-serien ”Ufo-mysteriet” med Felix Herngren på TV4 guidar i avsnittet Bill och Viktor genom välkända observationer och ...
2 okt. 2023 — I dag filmade jag en intervju/inslag som medium i Felix Herngrens kommande serie. Om det är ett inslag som medverkar i det färdigklippta ...


Streama UFO-mysteriet med Felix Herngren direkt på webben och i våra appar. Se hela programmet och mycket mer på TV4 Play!
12 mars 2024 — I den nya programserien UFO-mysteriet får tittarna följa Felix Herngren i jakten på sanningen. ... UFO-mysteriet har premiär den 26 mars på TV4 ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.