söndag 20 september 2020

Clas Svahns bok om ufo-arkiv är på mellanstadiebarns intellektuella nivå

 "söndag 13 september 2020

Verklighetens arkiv X: de okända bilderna och berättelserna från vår gåtfulla värld av Clas Svahn

Det här är en sådan bok som skulle ha trollbundit mig i mellanstadieålder. Jag älskade mystiska fenomen och att fundera över om de hade en naturlig förklaring eller inte.

Därför är det extra kul att läsa den här boken och få kontakt med mitt inte mellanstadie-barn."

"Jag heter Eva Boström och jag är en bokslukande mamma och lärare. Jag älskar att läsa böcker och läser närhelst jag kommer åt!!!"

Källa, försteläraren och bokrecensenten Eva Boström på bloggen Boktokig:

https://boktokig.blogspot.com/2020/09/verklighetens-arkiv-x-de-okanda.html

 

Se Eva Boströms profil på LinkedIn, världens största yrkesnätverk. Eva har angett 7 ... Jag är också mellanstadielärare och numera Förstelärare på min skola.
 
Eva Boström. Förstelärare och Bokrecensent. Bålsta, Uppsala County, Sweden. Government Administration. Boktokig.blogspot.com. Tidningen Amelia.
 
Lärare Eva Boström finns på Facebook Gå med i Facebook för att komma i kontakt med Lärare Eva Boström och andra som du känner. Med Facebook kan du dela... ... Om Lärare Eva Boström. Arbete. Skolstaskolan .
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.