söndag 13 september 2020

Vuxna skäms när UFO-Sverige håller föredrag



Fyra vuxna personer skäms så mycket när UFO-Sveriges vice ordförande håller föredrag, att de varken vill vara med på bild eller förekomma med namn:


"De fyra åhörarna ville vara anonyma.

I dag höll jag föredrag för bara fyra personer men så var det också en födelsedagspresent från en av deltagarna till en annan. och så hängde två kamrater på. De hade alla rest långt för att få lyssna på när jag berättade om ufofenomenen. Anneli fixade kaffe med äppelkaka åt den lilla gruppen och jag ett 90 minuter långt föredrag som alla var nöjda med.
Eftersom födelsedagsbarnet själv hade lyssnat på mig på nätet (Jönköpingsföredraget) så hade jag ägnat en hel del tid åt att se till att det inte blev några dubbleringar där. Nu var de fyra lite blyga och ville inte bli nämnda på nätet så därför har jag maskat deras ansikten och uteslutit deras namn."
Citat ovan från UFO-Sveriges vice ordförandes ufo-blogg söndag 13 september 2020:
http://csblogg.ufo.se/csblogg3/?p=62617
Bilden på de fyra som skäms när UFO-Sverige håller föredrag för dem mot betalning:
http://csblogg.ufo.se/csblogg3/wp-content/uploads/2020/09/gruppen200913.jpg
Videon överst är från när vidskepliga UFO-Sverige lyckats nästla sig in på Jönköpings universitet utan att vara vetenskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.