lördag 8 maj 2021

Skattebetalarna får finansiera ny dokumentär om sekten UFO-Sverige


"I dag åkte jag in till jobbet ett par timmar tidigare eftersom jag skulle intervjuas av dokumentärfilmaren Johan Palmgren och hans kollega Lisakonrad Gustafsson som skötte om intervjun. På bilden ovan sitter vi och pratar efter den timslånga intervjun.

Johan jobbar med en dokumentär om meteoriten som slog ned i norra Uppland den 7 november förra året och den är tänkt att sändas på SVT. Jag fick berätta om hur jag intervjuade vittnen och hur UFO-Sveriges rapportcentral arbetade med observationerna och hur jag tog detta vidare på DN."

Citat från UFO-Sverige 6 maj 2021:

Intervjuad för dokumentär | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.