torsdag 24 februari 2022

Nästa vecka visar Rice University i Houston filmen om bluffarkivet AFU i Norrköping



"När de var ute och for pratade jag in ljudfilen till AFU-filmen som jag ska visa i Houston. Filmen är åtta minuter, vilket är den maxtid som vi har fått på oss till den inledande presentationen. Sedan mejlade jag iväg filen till Kjell Törnlund i Linköping som lade ihop den med den film som vi sedan tidigare snickrat ihop med hjälp av stillbilder och filmklipp.

Sent på kvällen fick jag det färdiga resultatet, kikade igenom det och mejlade det vidare till Rice university där jag ska prata om lite drygt en vecka från och med i dag."


Källa, UFO-Sverige 23 februari 2022:


Tre digitala möten, Niklas och intervjuad | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.