torsdag 10 februari 2022

Inga höjdare i deltävling två av Melodifestivalen hälsar DN:s journalist på UFO-Sveriges domän

 


"Efter klockan 10 satt jag med på en digital pressgenomgång av helgens låtar i Melodifestivalens andra deltävling. Inga höjdare och ännu så länge har jag inte hört något som får mig att tro att det ska bli en vinnare."


Källa, UFO-Sverige 9 februari 2022:

Ny bok tar upp Vallentunavågen | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Bildtext:

Mellolåtar del två avlyssnas.


Bild på UFO-Sveriges vice ordförande, som betalas av Dagens Nyheter för att skriva om Melodifestivalen:

lyssna2202009.jpg (800×601) (ufo.se)


Följande artister har DN:s journalist från UFO-Sverige haft presslyssning på inför deltävling 2:


Deltävling 2 12/2 2022

  1. LIAMOO - Bluffin. Låtskrivare: Jimmy "Joker" Thörnfeldt, Sami Rekik, Dino Medanhodzic, Ali Jammali
  2. Niello & Lisa Aja x - Tror Du att Jag Bryr Mig. Låtskrivare: Yvonne Dahlbom, Niklas ”Niello” Grahn Linroth, Jesper Welander
  3. Samira Manners - I Want To Be Loved. Låtskrivare: Samira Manners, Fredrik Andersson
  4. Alvaro Estrella - Suave. Låtskrivare: Linnea Deb, Jimmy "Joker" Thörnfeldt, Joy Deb, Alvaro Estrella
  5. Browsing Collection - Face In The Crowd. Låtskrivare: Carolina Karlsson, Mimi Brander, Moa Lenngren, Nora Lenngren, Sandra Bjurman, Jimmy Wahlsteen
  6. John Lundvik - Änglavakt. Låtskrivare: Anderz Wrethov, Elin Wrethov, Benjamin Rosenbohm, Fredrik Sonefors, John Lundvik
  7. Tone Sekelius - My Way. Låtskrivare: Anderz Wrethov, Tone Sekelius


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.