tisdag 9 augusti 2022

Dagens Nyheter beställer ny podd om ufo av sin reporter som varken hittat något ufo eller ens tror på ufo

 


"På jobbet fikade jag med världenredaktionen och fick då berätta dels om resan till Storbritannien och dels om den kommande filmen ”UFO Sweden” som avdelningschefen ville veta mer om. Jag fick också en fråga från DN:s poddredaktion om att göra ett inslag om ufo när jag kommer tillbaka från resan."


"Under kvällen fick ett samtal från en man i Varberg vars mamma i Halmstad hade sett något mystiskt på himlen och sedan tagit ett par bilder av det. Observationen gjordes i går. När jag fick bilderna var det verkligen inte bra, något mannan hade varnat om, och då jag ljusade upp dem såg allt som fastnat på dem ut som reflexer från olika ljuskällor i en fönsterruta."


Bild på fönsterrutan, som är ett exempel på vilken typ av ufo som DN:s reporter ägnar sig åt:


ljus220808.jpg (800×529) (ufo.se)


Källa, UFO-Sverige 8 augusti 2022:


Jobbar med England och Spanien | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.