söndag 19 november 2023

Bröllop för Jamal El-Hajs son 8 juli 2023

 

för 3 timmar sedan — ”Det sprids nu lögner om Jamal El-Haj att han inte har någon sonhustru, att jag inte skulle finnas. Det är så lågt att jag har svårt att förstå hur man kan bete ...


Ruba Juma - Det sprids nu lögner om Jamal El-Haj att han... | Facebook


https://www.flashback.org/sp86455666



”Det sprids nu lögner om Jamal El-Haj att han inte har någon sonhustru, att jag inte skulle finnas. Det är så lågt att jag har svårt att förstå hur man kan bete sig så för att skada min svärfar och Socialdemokraterna. Jag och Tamer, Jamals son, gifte oss den 8 juli i Malmö.


48,4 tn
visningar"


Källa:


https://twitter.com/MrGording/status/1726089985940672848



"Bulletin söker Jamal El-Haj och kvinnan som uppger att hon är gift med El-Hajs son för en kommentar. Bulletin vill bland annat veta om när kvinnan och El-Hajs son registrerat sig som gifta och hur."


Källa 19 november 2023:


Kvinna påstår sig vara gift med Jamal El-Hajs son (bulletin.nu)


för 9 timmar sedan — ”Den socialdemokratiske riksdagsledamoten Jamal El-Haj har ingen sonhustru. Åtminstone inte enligt den svenska folkbokföringen. Det kan Samnytt nu berätta ...


El-Haj (S) har ingen sonhustru enligt folkbokföringen (bulletin.nu)


för 23 timmar sedan — Det framstår dock som märkligt att den uppgivna makan Ruba Juma är skriven i Umeå medan Tamer El-Haj är skriven i Malmö. Även om hon (och hennes ev. make) ...


Henrivende Helle Merete | Ballet Magnifique


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.