måndag 13 november 2023

Tevetittarna bjuder UFO-Sverige till Las Vegas

 


Det sker genom att bolaget FLX lyckats sälja sin dokumentärserie till TV4:


"Mot Las Vegas

Strax före 11 i dag lyfte SAS-planet med mig, Fred Andersson, John Nordling och felix Herngren (och rätt många till) mot USA och till slut Las vegas där vi ska jobba några dagar innan vi flyger vidare till San Francisco för fortsatt filmning.

Vi får se hur mycket jag har möjlighet att skriva det kommande dygnet då vi sitter mycket i luften eller på flygplatser.

Men det kommer!

Markus var i alla fall snäll och körde mig och Fred, som vi plockade upp i Märsta, till Arlanda."


Källa, UFO-Sverige 13 november 2023:


Mot Las Vegas | Clas Svahns Blogg (ufo.se)


"Nu flyger vi till USA för att fortsätta filma för ufodokumentären. Felix, John och Fred gör sig beredda att gå ombord.


Källa 13 november 2023:


Nu flyger vi till USA för att fortsätta filma för ufodokumentären. Felix, John och Fred gör sig beredda att gå ombord. | Instagram


"Landat i Newark nu. Trevlig resa. Jag och Fred satt och pratade med piloterna en stund över Island där vi bjöds på glass och ett ufovittnesmål


Källa 13 november 2023:


Landat i Newark nu. Trevlig resa. Jag och Fred satt och pratade med piloterna en stund över Island där vi bjöds på glass och ett… | Instagram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.