måndag 8 april 2024

Storhäxan bortklippt från Felix Herngrens komedi med UFO-Sverige

 

Storhäxan Serafia Andersson från Alingsås healar smärtpatient med ägg inköpta på Coop:



"UFO och Aliens har alltid varit ett stort intresse. Jag var i yngre tonåren när jag blev sci fi nörd och slukade serier och filmer som Star Wars och Star trek, Månbas alfa och Stargate med stor entusiasm. Som medium har jag efter erfarenhet och utveckling fått gåvan att få in livsformer på tråden på samma sätt som jag får in andar eller kan göra synska avläsningar. Många är inte från våran jordboll. I helgen på mässan fick jag återigen hänga en stund med några vänner och favoriter med samma brinnande intresse för liv i rymden och besök på jorden. Bästa @classvahn som jag skulle kunna lyssna på i evigheter, sluta aldrig dela med dig av din gedigna kunskap i ämnet UFO. En av mina mest intressanta vänner @fredandersson77 som bland annat driver en av sveriges mest spännande och underhållande poddar @marklighetsfaktorn ihop med sköningen Jimmy Beris.

Både Clas och Fred är med Felix Herngren i UFO serien på TV4. Missa inte det programmet!

Jag var med på en av inspelningsdagarna som ett eventuellt inslag om att som synsk se aliens och komunicera med dem, men den vart det nog för stor foliehatts-varning på och passerade inte mållinjen för den slutgiltliga benhårda klippningen. Och det är okej, jag förstår att TV 4 inte är "way out there" ännu , det kan vara strange enough som det är 😄👽!

#ufo #aliens #serafiaandersson

Har redigerats · 



Källa 8 april 2024:


UFO och Aliens har alltid varit ett stort intresse. Jag var i yngre tonåren när jag blev sci fi nörd och slukade serier och filmer som Star… | Instagram


https://www.instagram.com/serafiaandersson/p/C5fnpVyCPFN/?img_index=1


https://www.instagram.com/serafiaandersson/p/C5fnpVyCPFN/?img_index=2


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.