onsdag 10 april 2024

UFO-Sveriges ordförande anklagar Felix Herngrens teveserie för att lura tittarna

 


för 3 timmar sedan — Tyvärr blev det rätt konstigt med just Gösta Carlssons observation som jag berättar om (i superkortat format) men där mina tveksamheter kring händelsen helt ...


"Tyvärr blev det rätt konstigt med just Gösta Carlssons observation som jag berättar om (i superkortat format) men där mina tveksamheter kring händelsen helt klipptes bort. Känns lite som att lura tittarna tycker jag. Jag skulle rekommendera alla som är intresserade av fallet att läsa kapitlet ”Mötet i gläntan” i min nya bok."


Källa, UFO-Sverige 9 april 2024:


https://csblogg.ufo.se/csblogg3


UFO-mysteriet med Felix Herngren - Avsnitt 3, Säsong 1 (tv4play.se)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.